Heb je een vraag of opmerking, dan helpen we jou natuurlijk graag verder. Kies je categorie en wij nemen z.s.m. contact me je op.
Gamebros webshop
Hoe kan ik op jullie website bestellen?
Wanneer je een account aangemaakt hebt, kun je producten in je winkelmand plaatsen en afrekenen.
Hoe maak ik mijn eigen account?
Recht bovenin je scherm vind je een figuurtje. Zodra je hier op klikt kun je op instructie een account aanmaken.
Zijn mijn bankgegevens benodigd?
Nee. Zodra je je bestelling doorvoert kies je zelf hoe je wilt betalen. Daarvoor hebben niet jouw rekeningnummer nodig.
Hoe kan ik de status bekijken van mijn bestelling?
We leveren gemiddeld binnen 2 a 3 werkdagen. Voor actuele informatie word je d.m.v. track and trace op de hoogte gehouden.
Account wijzigen
Hoe kan ik mijn account wijzigen?
Je vindt al je accountopties zodra je klikt op het figuurtje in de rechter bovenhoek.
Hoe veilig zijn mijn gegevens?
Onze website is goed beveiligd tegen ongenode gasten. Daarnaast maken we gebruik van certificaten om jouw transacties veilig af te kunnen handelen.
Kan ik mijn account verwijderen?
Wil jij niet langer gebruik maken van jouw account? Dat respecteren wij natuurlijk. We verzoeken je om ons een berichtje te sturen zodat wij je account kunnen verwijderen.